• White Facebook Icon

Vysokodávkový vitamín C a MD GUNA

Vitamín C

Infúzna liečba vysokodávkovým vitamínom C

Vitamín C je silný antioxidant, ktorý je veľmi dôležitý pre normálny priebeh enzymatických reakcií nášho organizmu. Dokázané sú pozitívne účinky na regeneračné procesy a imunitný systém. Ľudský organizmus si ho nevie vytvoriť  ani dlhodobejšie ukladať a preto sme odkázaní na jeho príjem potravou.

V situáciách zvýšeného oxidačného stresu ako sú rôzne zápalové, autoimunitné, onkologické ochorenia, stres v práci jeho potreba stúpa. Existujú štúdie o pozitívnom vplyve venózneho podania  na zlepšenie imunity, úrýchlenie regenerácie, zlepšenie kvality života napr. pri nádorových ochoreniach.

Podanie vitamínu C :

Vitamín C je podávaný v infúziách pomalým žilovým podaním. V preventívnych indikáciách je doporučené vybrať 4 dávky C vitamínu  v rozmedzí 14 dní.

GUNA MD - kolagénové injekcie

MD Guna - nová injekčná liečba bolestivých stavov pohybového aparátu.

Princíp fyziologickej regulačnej medicíny /FRM/ - ide o aplikáciu nízkych dávok látok, ktoré sú v našom organizme, tieto látky majú liečebný efekt, nemajú nežiaduce účinky. Výsledkom je potlačenie zápalu a zmiernenie bolestí. FRM je vhodné aplikovať u pacientov, kde užívanie nesteroidných antireumatík, analgetík nie je vhodné z dôvodu vysokého veku, kontraindikácií, pridružených chorôb.

Účinky:

• detoxikácia organizmu

• zlepšenie pohyblivosti a zníženie bolestivosti kĺbov

• zlepšenie funkcie svalov, uvoľňuje svalové napätie, podpora periartikulárneho svalového systému

• zlepšenie pohyblivosti spomalením fyziologickej degenerácie kĺbov a pridružených tkanív

• zmierňuje poškodenie spôsobené stárnutím, nesprávnym držaním tela, sprievodnými chronickými ochoreniami, poraneniami, úrazmi.